Pakket: 'Royaal'

Een interieur op een tijdloze, authentieke manier ontworpen en ingericht door Franca de Jonge van villa d'Esta 
....................................................... 
  • Je hebt een druk leven en je hebt weinig tijd je te verdiepen het uitgebreide woon aanbod.
  • Je vindt het lastig om een beslissing te nemen uit alle keuzes voor de inrichting van je woning.
  • Je hebt weinig tijd maar, je woning kan wel een opknapbeurt gebruiken. 
Ben je op zoek naar een compleet en helder interieuradvies dat veel verder gaat dan alleen een advies? Met dit pakket kies je voor mijn meest uitgebreide service. Je kunt de realisatie van je interieur met dit pakket helemaal uit handen kunt geven. Ik draag zorg voor de planning, budgetprognose en uitvoering van de inrichting en styling. 
.......................................................
Dit pakket is speciaal bedoeld voor mensen die uitgebreide persoonlijke hulp willen. In een avond of dagdeel bespreken we je woonwensen, je vragen en je problemen. Ik kom bij je thuis en samen gaan we aan de slag om je woonvragen helder te krijgen. In overleg beslissen we wat ik allemaal voor je ga regelen. Het eind resultaat is een compleet ingericht interieur dat we samen helemaal op elkaar hebben afgestemd.
.......................................................
Vanwege de veelzijdigheid van dit pakket, maak ik graag een offerte op maat. -op basis van jouw wensen en de grote van de ruimte-  Heb je interesse in dit pakket? Neem dan vrijblijvend contact met mij op. Ik licht graag de mogelijkheden persoonlijk toe.   
.......................................................
interieuradvies pakket | Royaal
INHOUD

  • Kennismakingsgesprek 
Via de mail of telefoon bespreken we eerst je wensen zodat ik mijn interieuradvies goed op jouw situatie kan afstemmen.                                        
  • Moodboard
Samen kijken we naar de door jou verzamelde afbeeldingen en maken we een keuze over de stijl en de sfeer voor jouw interieurontwerp.                               
  • Kleuradvies
Een kleuradvies van villa d'Esta bestaat uit: uitleg over de ruimtelijke werking en de verschillende kleurencombinatie mogelijkheden voor jouw interieur. Denk bv aan je muren, welke soort verf het beste bij de stijl en sfeer van het interieuradvies past, de vloeren, deuren, kozijnen, je meubels en de verdere aankleding.
  • Schetsontwerp   
Een interieurontwerp van villa d'Esta bevat een plattegrond op maat met daarin een indelingsvoorstel verwerkt.
  • Meubels en Accessoires
Een meubeladvies over de afmetingen, de kleur en een combinaties van de meubels en accessoires die passen bij jouw woonstijl. In het ontwerp vindt je overzicht van de winkels waar je de meubels en accessoires uit het advies kunt aanschaffen. 
  • Verlichtingsplan  
In een verlichtingsplan krijg je advies over de soort verlichting (zoals tafellampen, hanglampen, plafondlampen, spots, en wandlampen. Daarnaast vind je een plattegrond met daarin de plek van de soort verlichting. In het advies vindt je een overzicht van de winkels waar je lampen uit het advies kunt aanschaffen.             
  • Materiaaladvies    
Advies over de verschillende materialen in je woning: denk aan de vloeren, wandafwerking, sfeer en stijl voor de keuken en de badkamer, raamdecoratie - gordijnen.
  • Presentatie en Stappenplan maken 
Ik kom het interieuradvies met de gekozen uitgewerkte onderdelen persoonlijk presenteren en met je doornemen. Na goedkeuring van mijn schetsvoorstel maken we een stappenplan en beslissen we wat ik voor je ga uitvoeren.
  •  Uitvoering en styling
Is het grote werk (onder mijn begeleiding) gedaan? Dan kom ik de ruimte indelen en stylen. Ik laat je zien hoe je zelf je de ruimte een andere uitstraling kunt geven met behoud van dezelfde basis. 
....................................................... 
Maak nu eenvoudig een afspraak voor een interieuradvies met Franca de Jonge van villa d'Esta